Senzinc Aslanmom1 benim eşimdede vardı biz keçiboynuzu yaptık hep sürekli içti bitter ciko vb seyler yedi bnde kendime şncir suyu ve brokoli suyu yapmıştım 😄 2.bebeğime hamileyim Allah nasip etti ama bnm tüpümdede tıkanıklık varmış