@Aslanmom1 bizde 3 senedir istiyoruz eşiminde ileri hareket problem var %20 doktor gerçi normal yolla gebe kalmanız muhtemel demişti bebek sahibi olursunuz ama zor olurdu demişti vitaminler takviyeler keçiboynuzu hepsini tükettik 1 sene öyle geçti hiç gebe kalamadım. sonra aşılama yapalım dedik sprem yıkanınca seviye yükseldi çok ümitlenmiştik çünkü direk kısa yoldan rahme yerleşir kolay döllenme olur diye o da olmadı 2 kere yaptık aşılama 1 sene arayla bazı şeyler gerçekten nasip kesin gözüyle bakıyorsun ama olmuyor demek ki zamanı var dedik çünkü süreç bizi çok yormuştu.tüp bebeğe niyetlendik bu yaz inşallah bakalım. Akışa bıraktık artık, takviyelere devam ediyoruz hatta şuan fortilex kullanıyor her sabahta pekmez veriyorum ovulasyonda çok denedim kaçırmayalım gün diye yine olmadı ikimiz içinde hakkımızda hayırlısı olsun şuan adetim 3 gün gecikti yarın sabah test yapmayı düşünüyorum en azından aklımda kalmasın diye. Seninde herşey gönlünce inşallah rabbim kucağımızı doldursun💜🌷