Suzan-5656 devlet hastaneleri de genel olarak soruyor zaten doktor da eğer kasılman falan fazlaysa 29 haftalıkken bile alıyor nst ye yani benim öyle oluyor suanlik her hastane birdir diye düşünüyorum sizde devlete gidin kesinlikle orda doğum yapacak insanlarla karşılaşırsınız elbet muhabbet edin devlette birden fazla kadın dogumcu oluyor hangisi daha iyi gibisinden sık sık giden tecrübe edinmiş insanlar bilir bizim burda 3 tane kadın dogumcu var sadece 1 tanesi çok iyi sağlıkla sihhatle gelsin inşallah bende31+3 üm ☺️