SenaBM doğru doğru ben hem özelde hem devlette takip yaptırıyorum şuan. Doğum anında ne olur ne olmaz diye. Çünkü hamileliğimin ilk haftalarında devlette kadın doğum acilde denk geldim doğuma gelen özel takipli bi kadını almadılar sonra arkasından hem özele bakılmış şimdiye kadar hemde doğumu burda istiyor diye söylendi geri gönderdiler. Sonra bir kaç kişiden daha duyunda bunu her iki yerde de takip açtırdım hem devlette hem özelde. Bakalım artık nereye denk gelirse