Ben 24.haftamda ve 26.haftamda kendi aracımızla yolculuk yaptım 2 saatte 1 kesinlikle mola vermişizdir ona rağmen öyle bir ödem,şişlik oldu ki bende her 2 yolculuktan sonra en az 3 gün sonra indi
Yakın zamanlarda tekrardan kendi aracımızla Uşak’tan İstanbul’a gidip tekrar dönebilirim fakat bu 32.haftamdan önce olur diye düşünüyorum 🙏