Hatice_0691 8 haftamdan beri kullanıyorum 11 haftaya gircem hala kullanıyorum kanama var dedi doktor sonra kahverengi lekelenme oldu suan 5 gündür yok lekelenme şükür iyi demi kızlar ?
tatlibebegim_ Esrashshshssh o kadarını bilmiyorum da bebeği görmedi mi kaç haftalık oldun bide ilişkiye falan girdiysen belki ondan da gelmiş olabilir
tatlibebegim_ Esrashshshssh bazı doktorlar çok küçük diye dinletmiyo bende 6.haftada duydum çok derinden geliyodu ses canlı değildi
tatlibebegim_ Esrashshshssh pazartesiye kadar karından duyulur inşallah alttan bakılması daha iyiymiş herşey dsha net belli oluyomuş kese alanında kanama var mı falan diye
Ebosamo Esrashshshssh tabiki zararı yok. Hamilelerin 100/90 nı hepsi kullamıyor ilk aylarda düşük tehlikesi olan kanaması olan önleyici fitil. Agızdanda alınıyor ama alttan daha iyi faydalı
gokcen37 ravzae ben gunde bir kullaniyordum en son gittigim kontrolde 200mg sabah aksam kullanicaksin 34. Haftaya kadar dedi. Oral yol ile almiyorum fitil olarak kullaniyorum.. her hangi bir sorununu gormedim 16.haftadayim
gokcen37 Esrashshshssh hayir kanama gormedi rahim hafif kisa dedi o yuzden kullanalim dedi. Benim durumum icin cok korkulcak birsey olmadigini onlem icin kullanmam gerektigini soyledi.
0Z1988 Nilcan karnınızından dolayı vajinaya nasıl sokuyorsunuz? Bende 25 haftalık hamileyim zorlanıyorum artık
Nilcan 0Z1988 birde benim ikiz gebeliğim var karnım baya büyüdü evet artık çok daha zor oluyor ama parmağımla itebildiğim kadarıyla ve hemen uzanıyorum yoksa maalesef geri geliyor bir süre yattıktan sonra hemen eriyor zaten