BurcuOnur Kevserehdhd test yapıldığını duymadım zaten eşimle kan uyuşmazlığı olduğu için 28.haftada direk iğne yaptılar bana
Churcill Kevserehdhd ben yaptırdım. Negatifse iğne oluyosunuz pozitifse ona göre bişeyler yapılıyomuş
berna-24 Merysu merhaba olduğunuz iğne ücretli mi bende bu şekilde post açacaktim kan uyuşmazlığımız var haftaya iğne olacağım bende
Kevserehdhd BurcuOnur Hım o zaman kan uyuşmazlığı çıkanlara yapiyolar yani biri pozitif biri negatif olması lazım demi
Angelipk @Kevserehdhd teste gerek yok kan grubunuzdan belli zaten ilk gebelikte doğumdan sonra vuruldu ikinci gebelikte hamilelikte şimdi yine hamilelikte vurulucak inşallah
e_blue_sky_a Kevserehdhd evet. 1dusuk olunca bu 2.bebek sayılıyor. 28de acile gittim devlete sabah test yapıldı, öğleden sonra negatif çıkınca sonuç iğnemizi olduk. Ücretsiz.
ozgekader Kevserehdhd ben Şuan 27+5 deyim Doktor kontrole 30 da çağırdığına göre öyle bişey yapmicak Hiç sözde etmedi
BurcuOnur Ebruyi RH uyuşmazlığı diyor zaten doktor evet. Bebek farklı kan grubu olabilir diye sizinle vuruluyoruz çünkü siz negatifken bebekte pozitif olabilir diye
Suhiss Kevserehdhd zaten anne negatif baba pozitifse uyusmazlik ignesi olmak zorundayız ben oldum acitiyo biraz anlık
Gokyas Kevserehdhd bana hiç test yapılmadı ara ara kanamam oldukça 3 ayda bir vuruluyorum gebeliklerde
_Tazeanne Kevserehdhd 30.haftada çağırdı doktorum heralde yaptırmayacak bende eşimde pozitifiz buna göre mi yapılıyor acaba
Kevserehdhd _Tazeanne heralde biri negatif biri pozitif olunca vuruluyor bana da bsiey demedi nette gördük kan uyuşmazlığı ignesi diye
Kadik59 Kevserehdhd hayır uyuşmazlık o değil. Benim kan grubum 0 negatif eşimin 0 pozitif benim negatif olduğu için uyuşmazlık var ama sizde yok.