Zeynooooooo Tebrikler şanslısın, en güzeli ve en özeli olan doğumu yaptığınız için. Benden sana bi uyarı sezeryan annelerini göz önünde tutarak konuş olur mu? Çünkü benim arkadaşım benim hasta olduğumu bile bile normal doğumun kutsallığını anlata anlata bitiremedi. Ve ne yazık ki gerçekten çok üzücü böyle şeyler demeniz, halbuki neyin ne olduğunu bizde biliyoruz. Sevgiler.