BehiyeGrel Merhaba hanımlar bu kapakları yeni duyuyorum faydasını gören görmeyen yazabilir mi? Ne zaman kullanamaya başlamak gerekiyor ? Yönlendirme yaparsanız sevinirim 🌸
misiszachk BehiyeGrel kullanmadım ama yorumlarından hep olumlu şeyler okudum bende almayı düşünüyorum ama tabiki ilk baş bakacağım çok zorlanırsam yara falan olursa öyle alacağım çünkü fiyatı gayet yüksek
glam BehiyeGrel doğumdan 1-2 gün önce kullanmaya başladım. Aşırı memnun kaldım. Kullanmadığım gün hemen eksikliği fark ediliyordu. Benim biraz erken doğdu. Siz yine de 1-2 hafta önce başlayın.
Marpling BehiyeGrel kesinlikle alın tüm parayı hakediyor kesinlikle yarayı burakın acı nedir bilmiyorum.ayrıca yıkamaya gerek yok tam tembel işş
BehiyeGrel misiszachk Fiyatı yüksek faydası çok diye yazılıyor ama neye ne tür faydası var anlayamadım bi türlü?
Mervenin Bu postu bende takip ediyim en korktuğum şey göğüs yarası almayındüşünüyorum ama gerçekten pahalı alıpta pişman olan varmı acaba🙄
Tubakrts Kuzenim kullanıyor yazık göğüsünün ucu resmen 2ye bölünmüştü aldı çok iyi gelmiş 2-3 günde rahatlamış. Bana da kesinlikle al diyo alıcam bende silvernurse var onu fiyatı daha uygun yerli üretim bir de
misiszachk BehiyeGrel yanlış hatırlamıyorsam gümüşün yaraları çabuk iyileştirme özelliğimi ne varmış.
Mervenin BehiyeGrel kesinlikle ya çevremde kimse kullanmamış bilmiyorşar da bilemiyorm işe yarıyosa kesinlikle 200 300 lira sıkıntı değil ama işe yaramazda yazık olur😅
Nostalgiaplatz Ben silverette aldım kullanan herkes çok iyi yorumlar yapmış diye. İnşallah 2hafta sonra kullanmaya başlayacağım
Marpling Nostalgiaplatz çok memnun kalcalsın emin ol acı bile bilmiyceksin ben ne olur ne olmaz dite üç saat falan takıyordum
misiszachk Mervenin tutumlu anneden baktım ikinci eli bile 250 den aşağı yok sıfırı daha pahalı sanırım kaç paket bez alınır o paraya 😂
BehiyeGrel misiszachk Orası öyle bisürü eksik alınır🤩 kremim var ama bu kapak gerekli mi diye düşünüyorum o kadar ☺️
misiszachk BehiyeGrel sen öyle deyince internetten bakayım dedim oo ne özellikleri varmış gaiadergi.com dan okudum canım istersen bir bak sende Ve diğer arkadaşlar içerisinde gümüş iyonu barındıran tek besin cevizmiş. Hergün bir yeni bilgi sayfası gibi oldu 😂
Merveass glam kullanmayınca yara mı oldu canım? Ne kadar süre kullanılıyor? Bir de rahatsızlık hissi falan veriyor mu? Çok soru sordum ama 😄
BehiyeGrel glam Hiç yara vs yaşamadınız sanırım doğru mudur? Sürekli göğüste taşıyormusunuz onu düşmüyor mu🙈
glam Merveass kullanmadığım gün çok acıyordu emzirirken, hemen tekrar kullanıyordum. Hayır hiç rahatsızlık hissi yok