Ebruyi benim de sizinki ile aynı çıktı bir bebegimi 7.haftada diğerini 6.haftada kaybettim ,bi doktora göründüm çok da önemli değil dedi bir doktor ile kalmadım farklı farklı doktorlara gösterdim özellikle bi doktor çok çok riskli değil bu iki gen ama kanın pıhtılaşmasına yol acabilir yine de dedi önlem amaçlı gebe kalınca hemen gel kan sulandırıcıya başlayalım dedi ,3.gebeligim gebe kaldım kontrole gittim kan sulandırıcı+progestana başladık çok şükür herşey yolunda , hepimiz bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alalım ❤️