Faktör 5in normal diğer bakilanda en üstteki olması lazım ama tam hatırlamıyorum yanlış olmasın çoğu insanda yaptırsa homo hetero çıkabilir her genimiz normal olmuyor yani hemen pıhtılaşma kesin demek icin bazı dgeeler var ama onlarda bnecce normal tabi en iyisi doktorlara sorman