myprincessgirl Eddaa57 dün doğurdum 23 salı günü sancılarım başladı tabi sancı zannettiklerimmiş yatışım yapıldı dün de sabah 9 da suni sancı takıldı akşam 5 de de doğurdum çok şükür ama suni sancı çok zor ☹️
IremmLem myprincessgirl çok teşekkürlerr illa zorluğu oluyormuş ama ben böyle tahmin etmemiştim 😅 bir de bebeğimle kavuşamadık çok canım sıkkın
myprincessgirl Damlaerol_ bebek çıkarken ki an en zor andı ama o ana kadar yaşadıkların suni sancı yüzünden vücudun artık hissizleşiyor ve bebek çıksın diyorsun artık
Eddaa57 myprincessgirl amin inşallah 🙏 yani 9 saat ona dayanmak da zor iş valla ben koşarak kaçırdım heralde 🥴