Merve-metin Seymaatmaca bat 1 Şubat bakalım güzel haberler alabilecek miyiz bu ay 🙏🏻bu hafta ağır grip oldum salgın yüzünden 3 gündür yataktan kalkamıyorum ilaçta kullanıyorum bakalım inşallah bişey olmaz tutunduysa eğer 🙏🏻
Teslimenursevil Seymaatmaca bat 1 yada 2 aşırı bel ağrım var ve sağ kasıkta şişlik hissi ama tabi bu ay doktorum ihtimal bile vermedi belkide boşa düşünüyorum😔
Anneyimben1234 Bat 5 . Ama sprailim var benim daha yeni ama 1 ay olmadı . Kontrolde ettirmedim yumurtlama dönemimden (flo uygulamaya göre ) 2 gün önce korunmasız oldu . Korku dolu halde bekliyorum sprail kaymamııştır inşallah
Donthappymom Anneyimben1234 yani senin bu paylaşıma yorum yapma amacın ne bacımmm insanlar burda bir umut gebelik haberi gelir diye bekliyor , sen geçmiş UMARIM SPRAİLİM KAYMAMIŞTIR dalga mı geçiyorsununuz o pıst bu değil karşınızdakileri düşün biraz yaaa bu ne gamsızlık
Gamzegll Anneyimben1234 Aşkım sanki biraz yersiz olmuş bu post ya belliki rabbim sana evlat nasip etmiş ama burası orası değil
Anneyimben1234 Donthappymom kötü bişe demedim ki kusura bakmayın yanlış algılandıysam cocuğum var hani düşünmüyorum ya oyuzden takındım zaten Rabbim isteyen herkese versin ben şuan için istemiyorum sağlık sorunlarım yüzünden :)
Duruuu1 3 şubat Bat. Geçen sene adetimden 6 gün önce 28 ocakta öğrenmiştim içimde her zaman ki gibi bir umut var yine o tarihte öğrenirim diye bilmiyorum ama Rabbım sağlıklı hayırlı evlatlar versin hepimize 🌸❤️
Seymaatmaca Duruuu1 amin inşallah gönlünden geçen nasip olsun, bende Eylül ayında düşük yapmıştım bu ayı değerlendirdik sağlıkla olur inşallah güzel haberlerimizi paylaşalım 🌸
Donthappymom Anneyimben1234 yazacağın yer burası değil öyle başlıklı postların altına yazsan daha yeri olur canım
Anneyimben1234 Gamzegll yanlıs anlaşıldım post sahibine Rabbim en kısa zamanda nasip etsin bn çocukları cok severim istiyorum da mecburiyetten takındım birde bat aynı olunca yazmak istedim
Nikomu Benimde BAT 3 Şubat. daha önce bir kimyasal gebelik bir tane de 10. Haftada kaybım var. Bakalım bekliyorum heyecanla
_Birmelekannesii_ Bende bekliyorum inşallah olur eşim emodex ve keçi boynuzu pekmezi kullanıyor doktor 2 ay içinde olur demişti
Seymaatmaca _Birmelekannesii_ olur inşallah bu ay hepimizin ayı olsun 🌸 hiç belirti falan var mı acaba
Seymaatmaca Merve-metin olmaz inşallah rabbim korur mucuzesini bu ay hep beraber sevinmiş oluruz annelik hissini bizlerde yaşamış oluruz ❤️
_Birmelekannesii_ Seymaatmaca inşallah canım malesef hiç bir belirti yok onun dışında 18 ocakta grip olup hastaneye gitmiştim belirti yüzden kan testi yaptılar 1.26 çıkmıştı yine de Bi umut bekliyorum