Zhraaltun Merobebe 28 haftalikkn ogrendm canm suan 29+5 olduk panik yapmaa ama foktruna soyle sikaytini nolr nolmaz
Merobebe Tomrisinizi ağrılarım çok var yarın bi gideceğim inşaallah. Ama benim ikiz . En son gittiğimde doktorum erken doğum riski yok demişti ama o zaman şuan ki ağrılarım yoktu zaten benim doğuma 22 gün falan var sezeryan tarihi
hasancihatinannesi Valla bir haftadir bacak aramin agrisindan yurumekte bile zorlaniyodum ama oglum daha girmeye calisiyomus girerse nasil olur allah bilir😂bir an once girse 40+1 olduk artik
hasancihatinannesi Tomrisinizi insallah hayirlisiyla gelsin artik diye dua ediyorum sona yaklastikca ona bisey olacak korkusu artiyo 😕
aysess Tomrisinizi bende 37+1 im benim de gözüm 1 ve 2 ocakta haftaya gelsinler ya yeter , iki gündür sıkılmaya basladigimi farkettim 😊