Denizbetul Tomrisinizi bende bi belirti olmadı yada ben bisey anlamadım 40+5te doğum yaptım dogum yaptığım gün bile bi belirtim yoktu
Tomrisinizi Pinaryucel ay evet enfeksiyon mu diye gittim tahlil yaptirdim temiz cikti ama surekli skisiklik hissi var hele yururken. 🤦♀️
Tomrisinizi YagizAsyaMom hic midem yanmadi umarim sacla filan alakali degildir kizim kel olacak yoksa😱
YagizAsyaMom Tomrisinizi hurafe o 🤣 ama mide yanması onun mideye yaptığı baskıdan kaynaklı o kadar yukarıdaki haraketleri göğsümün tam altında 🤢🤢
Fbd Tomrisinizi değildir benim de mide yanmam olmadı doktor saçlarını görüyormusun diyor ultrasonda tabi ben görmüyorum ama o görüyor 😊 saçları olduğunu duyduğuma çok sevindim hem ben pek inanmıyorum ya saçla mide yanmasının bağına
Zhraaltun Tomrisinizi 29+4 olduk canim yatyorm hep igne gelistriciler sermlar fsln aldim 2 gn boyunca
Tomrisinizi YagizAsyaMom asagida olunca da dert yukarda oluncada desene 🙄 sabredicez napalim saglikla gelsin minnoslarimiz bebislerimiz 💗💃
Senzeliha Tomrisinizi benim inmiş kanala sık tuvalete çıkıyorum birde rahimde baskı ve batma var. Çatı kemiğim ağrıyor
Senzeliha Karnım aşağı indi birde kabızlık sorunum vr ya antibiyotik kullanıyorum onunla alakalı . Birde bebek hareketleri azaldı eskisi gibi değil şimdi sadece poposunu sağ sola kaydırıyor
Tomrisinizi Senzeliha hareket ediyo ama kucuk kipirti seklinde dimi ? Guclu guclu karnini dalgalandirmiyor ?
Gulizbuyukkaya Valla benim baya asagiya dustu gobegim ama cati muhayanesine gore kanala girmemis daha hatta doktoruma gore gobegimde dusmemis 🤨
Tomrisinizi Gulizbuyukkaya aaaa 🤔 cati muayenesi dediginize gore 37+ lardasiniz galiba bebisiniz kizmi erkek mi 🤗
aysess Tomrisinizi bende 37+1 im benim de gözüm 1 ve 2 ocakta haftaya gelsinler ya yeter , iki gündür sıkılmaya basladigimi farkettim 😊
Fbd Tomrisinizi aynı düşünceler ve aynı sorunlar bende de var kontrolüm De benim de haftaya merak içindeyim 😊
Tomrisinizi Fbd ay bunlari hissediyorum diyorum icerde bisey olmali yani doktor kanala inmis yumusama var filan demeli bosuna olmamali 😂
Caglaaa Tomrisinizi benim 33 haftada gittiğimde kanala inmişti bebek bendeki belirtileri ise normalde göğüs altından başlıyordu karnım indikten sonra aşağı indi biraz göğüs altlarım eski haline döndü gibi birde rahime baskı yapıyor ve eti acıyor
Tomrisinizi Caglaaa suan kacinci haftadasiniz yani kac haftadir kanalda bebek kanala inince ne zaman doguyor acaba 😅
Fbd Tomrisinizi 😊 bilmiyorum bakalım ne diyecek benim en son gittiğim de kanala doğru duruyor ama kanala girmemiş dedi 35 de bende dursun istiyorum çıkmasın sanırım Doğum korkusuna 🤣