Bernalts 23 hafta oldum dün
Gebeliğin ilk üç ayında bende çok ani düşüşler yaşadım özellikle geceleri. Sonrasında düzeldi yatmadan 1 bardak ayran içiyorum cok güzel gece dengede tutuyor. Şekerler daha iyiydi son 2 haftadır biraz daha yüksek seyrediyor açlıklar 150 gibi. Sabah 1.saat tokluklarım bazen 220-250 gördüğü oluyor :( sabah cok zorlanıyorum çok az yediğim halde. Sanırım dozlarımın artması lazım haftaya kontrolüm var bakalım doktor ne diyecek kilo almak da etkiliyor insülin ihtiyacını