KbK bence eger maddi olarak yoracaksa detaylı devlette de olur. Cünkü doktor bebeğin organlarına bakıyor öyle cok yüzünü göremiyosunuz bi 5 dk fln yüzünü gördük biz onu da muayenelerde de gösteriyolar detaylı da farklı bişey olmuyor twk fark doktor organlarına bakıyo siz pek bişey anlamıyosunuz zaten ben semih özerene gittm ama özel sigorta geçiyo diye gittm yüzünü 5 dk gördük görmedk tek tek organları gördük erkeklerin de cok dikkatini cekmiyo zaten