1palyaco canım takipli hasta olmak için muayeneden önce gebe izleme gidip kayıt açılması gerekiyor açarken doğumu şehir hastanesinde yapıp yapmayacağını falan soruyorlar. Sonra kadın doğumcun perinatolojiye sevk etmesi gerekiyor direkt oraya gidemiyorsun uzmanlık gerektiren bölüm olduğu için. Ben de tüm adımları izledim fakat 24. Haftama kadar randevular full doluymuş o zaman da zamanı geçiyor özele git dediler :)