Yakın zamanda kürtaj olduğum için regl düzensizliğim var mı bilmiyorum, yumurtlama da takip etmedim
2 şubat itibariyle regl bekliyorum, 5ine kadar uzayabilir diye düşünüyorum.
Sağ kasığımda geçen gün batma oldu, sonra kesildi
Şu anda da çok sıvı tüketmesem de şişkinlik ve tuvalete çıkma ihtiyacı hissediyorum sadece
Hakkımızda hayırlısı