Tugce-12 doktorum bana ada çayı ve kekik çayı dışında günde iki fincanı geçmemek şartı ile bitki çaylarından icebilirsin demişti. Sevdiğim için ıhlamuru özellikle sordum içilir dedi, ben haftada iki kez filan bir fincan içiyorum limonlu bazen bal da ekleyerek. Ama yine de en doğrusu kendi doktorunuza bir danişsaniz, sonuçta hepimizin bünyesi farklı, tahlil tetkik sonuçlarımızı doktorlarımız takip ediyor. Birimize faydalı bir şey diğerine tehlikeli olabilir.