Tugce-12 Kızlar grip oldum çay kahve yasak kansızlık var ıhlamur içiyorum bi yandanda bazı yerlerde zararlı diyor içen var mı aranızda merak ettim
Yodamom Tugce-12 aile hekimi hasta olduğumda gebelere zararı yok ıhlamur iç demişti hastayken günde 2 fincan bol limonlu ballı içiyorum. Normal günlerde de bazen 1 fincan içiyorum bir zararı olmadı bana.
Kucukanne26 İçmiştim bende içebilirsin 1 bardak hiç bişey olmaz sadece belirli bitki çayları var onlar problem oluyor
Tatar59 Günde bir iki bardak içiyordum hasta olduğum dönemde. Baya iki üç hafta da devam ettik böyle. Siyah caydansa ıhlamur demleyip içtim hep
Esra_4774 Tugce-12 ıhlamur, limonlu su kaynatıp ve bazen nane limon kaynatıp içiyordum ıyıleştim çok şükür bol bol su ve meyve yiyin icin canım
122334 Hamileliğim boyunca normal çay yerine sık sık ıhlamur içtim bazen günde 2 kere ama doktorumun önerdiği günde 1 kere hatta gebeler için yemek listelerine falan bakarsanız sabah kahvaltılarında da genelde ıhlamur öneriyorlar
susaMom_ Tugce-12 Akdeniz anemisi taşıyıcılığım var kansızlığımda var günde 2 fincan çay içiyorum hastayken de her gün ıhlamur tükettim bir şey olmadı
OguzMoms Tugce-12 Ben o kadar hastalanmıştm ki ıhlamur nane limon hatta zencefil limon çayı bile içmiştim günde 1 tane içersen sorun olmaz demisti doktorum
Ecekaplan Tugce-12 ben zararlı diye duydum bardağı elime aldım bıraktım korkudan on gün geçmedi hastalığım zor atlattım ama içmedim erken doğum düşük riski yapıyormuş diyolardi parol attım ağrılarımi o dindirdi biraz bide bol bol pekmez limonlu bal içtim