Kızlarım selam. 3 aydır çocuğumuz olmuyordu. Eşim ve benim tüm tahlillerimiz temiz çıktı. Doktorum bana klomen ve inostrol diye bir ilaç verdi ama benim kistim vs hiçbir şeyim yok aksine regl iken bile alttan muayene ettiğinde yumurtlarımın çok iyi olduğunu söyledi. Neyse klomeni 8 gğn boyunca sabah ve akşam içmemi söyledi daha sonra 8 gün sonra iğne yapacağını söyledi bana. Bir yerde okudum klomen kist yapıyormuş vs diye çok korktum ya böyle bir şey mümkün mü? Ve son olarak bu ilaçlardan sonra gebe kalabilir miyim 🥺🥺🥺 Mutlaka aranızda bilen birisi vardır 🥺 teşekkür ederim
Not : pcos ve pco değilim.