Gamzee35 Bebelivekedili Bende şuan aynı durumdayım allah yardımcımız olsun rabbim eli ayağı düzgün sağlıklı sıhhatli yeniden bi evlat nasip etsin inşallah 🙏♥️ Meleğimiz cennette😣
Zynpp64 Canım öncelikle rabbim sana sabır versin aynı durumu ilk gebeliğimde bende yaşadım düşük oldu benimki hemde anneler gününde mayısta düştü temmuzda hamile kaldım tekrar. Allahtan ümidini hiç kesme biliyorum çok zor yaşadım aynı şeyleri daha güzeli için dua et 🤲🏻
_Melikee_ Allah sabır versin.bende cumartesi kürtaj oldum 9+4 de bebegin kalbi durmuştu mecburen kürtaja alındım.İlk gebeliğim de kimyasal olmustu.yani ikinci kürtaj oluşum,yıpratıcı bi süreç Rabbim inşallah bizi hayırlı haberlerle müjdeler.🙏