Bebelivekedili benim bahsettiğim doktorda geçen mart ayında benden aynı muayene ücretini almıştı. Yaşayan biri olarak seni anlıyorum canım. Ama benim için kürtajı düşünmek daha zor gelmişti. Diğer türlü yani ilaçla normal adet kanaması gibi 7 gün civarında sürdü ve kesildi. Banada parça kalırsa kürtaj yaparım demişti ama çokşükür kalmadı. Kürtaj her zaman olmasada rahim dokusuna zarar verebiliyormuş diye doktor asistanı demişti. Şuan 34 haftalık gebeyim ve 5 tane miyomumdan dolayı defalarca acile kanamalı, tansiyon yükselmeli ve sancılı olarak gittim maalesef. her an düşük riskim devam ediyor. Allah yar ve yardımcımız olsun inşallah kayıplarınızı unutturacak mutluluk nasip etsin canım