26 . Haftada hafif kanamam oldu evde yattım progestan kullandım kanama 15-20 gün kadar sürdü sonra durdu , şuan 35+6 yım haftaya 36+5 de sezeryan planlandı , ilk doğumum normal doğum olmuştu , 37. Haftada ağrısız açılmam olduğu için , 2. Doğumumda riske atmak istemedi doktorum açılma olursa kanama riski artar diye .