mystery00 Kuzeyozum kahvaltıda 3 4 tane içiyorum başka içmiyorum bence olabildiğince sınırlayın bebeğimiz içinn
Kiwitoveannesi Kuzeyozum en fazla 4 çaysız asla yapamam kahve içmesem de olur ama çay içmezsem başıma vuruyor bağımlılık gibi bisey hamile olmadan önce her gün 2 demlik içerdim
Zumra_zelal3 Kuzeyozum gebelikten önce çay içiyordum sabahları falan yanında tatlı şeylerle falan bu gebelikten beri çay içmiyorum canım istemiyor 😊
br2023 Kuzeyozum fazla içmiyorum kahvaltıda taş çatlasa 2 ç.bardagi kdr içiyorum bide şekersiz içiyorum öğlen de aynı ya 1 bardak yada 2 kahve daha çok seviyorum ama o da zararlıdır diye 2gunde bir fln içiyorum bir bardak o da
Dadymom1 Kuzeyozum Sanırım hamilelikte aşermiş gibi tükettiğim 3 şey; Çay, Elma, Portakal 😅 Çay içmem günden güne farklılık gösterebiliyor. Bazen günde 2 kupa, bazen 1 çay bardağı vs. Doktorum açık içtiğin sürece limit yok demişti.
teacher-mom21 Demir ve vitamin ilaçlarımın etkisi puff olup uçmasın diye çay ve kahve ile aramız bozuldu