Nzlozdmr ruveyda123 benim 37+5 ama hala baş aşagı dönmemiş sizce sımıntılı bir şey mi yoksa normal mi dönermi hala
ruveyda123 Nzlozdmr doğum esnasında bile dönenler oluyormuş bolca dua edin ve dönmesi için uygun egzersizler yapın derim☺️