ruveyda123 Tinii_minii_mom kanala girince mide şikayetleriniz tamamen geçiyormuş bir rahatlama geliyormuş ve enerjik oluyormuşsunuz hep öyle derler☺️
Mervekaram22 Tinii_minii_mom vallah size açık net söyliyeyim yürüyüşünüz değişiyor 😂😂ve genital bölgenizde baskı var yürüyüş yaptığınızda arada kramp giriyor🥰
yagmurrrra Tinii_minii_mom benim aşırı genitalde baskı vardı yürürken bile eli kolu çıkıcak gibi hissediyorum 28den beri öyleydi hep
Tinii_minii_mom ruveyda123 ayyy rivayettir onlar ya bilmiyorum daha fiziksel bir belirti bekliyorum doktora gitmeden biliniyordur illa ama tecrübe lazım😂
Tinii_minii_mom Mervekaram22 haaa o zaman baya ciddi bir durum 😂 anlaşılırmış demekki ya. Karnın aşağıya inmesi diye anılan halk söyleşisi ne demek peki
Mervekaram22 Tinii_minii_mom kuzum bebeğin başı ağır olduğu için karın düşmesi oluyor baş aşağı olunca ha birde şu gerçek var mide yanması azalıyor 😊
Egyildizz Benim.son ana kadar hep yukaridaydi bebek sanki sadece çok baskı vardı WC cikma isteği 50 kez wc gidiyordum
Tinii_minii_mom Bende yere eğilince bi baktım ayağa kalkamadım alttaki o sezeryan çizgisi gibi olan yere bebeğin bütün ağırlığı birikti acıdı falan bende kanala mı girdi karnım aşağı mı düştü diye düşündüm ya
Tinii_minii_mom Mervekaram22 hee başı ağır olduğu için mi acaba eğilirken kalkarken canım acıyor ya çok zorlandım gerçekten ya bugün 36. Haftadayım ilk defa bu kadar karnımı alttan tutarak dolandım ortada evde
berfin1621 35+2 Bende bebegin aşagı indiğini düşünüyorum bir kaç gündür. Yürümekte aşırı zorlanıyorum. Bugün de karnımdaki o sertleşme gitti yumuşak oldu. Hıçkırıkları da tam aşagıda hissediyorum. artık yarın doktora gidecem bakalım ne diycek
ruveyda123 berfin1621 bende hıçkırıkları vajinamda hissediyordum ertesi gün kontrolüm vardı doktor başı yanda sen onu o şekilde anlayamazsın dedi😂
Tinii_minii_mom Mervekaram22 benim 33te aşağıya dönmüştü başı ama bugün baya zorlandım ya anlamadımki bayada büyük tuvaletim gelip duruyor sürekli dedim acaba baya aşağıya mı indide bağarsakları sıkıştırıyor
Tinii_minii_mom ruveyda123 başı yanda olunca nasıl oluyorki anlamadım hareket edince batması onunla mı alakalı
Nzlozdmr ruveyda123 benim 37+5 ama hala baş aşagı dönmemiş sizce sımıntılı bir şey mi yoksa normal mi dönermi hala