Deletedmom_85 Evet iki isim de güzel, dediğin gibi sağ salim gelsinler de isim bulunur 😻 Büyük oğlum bu ay 3 yaşını doldurdu, kocaman oldu teyzesi 🥲 Sare de çok güzelmiş, eşimin kuzeni var çok güzel, çok özgüvenli bir kız. Aman aman nazar değmesin, hiç üzmeyin birbirinizi ❤️ Ben de zor gebelik desem riskli gebelere haksızlık olur o yüzden her şeye boyun eğip doğumu bekliyorum 😀