Deletedmom_85 Neydiiik, ne olduk dimi ? Daha düne kadar çoğumuz buraya test fotoğraflarını atıyordu, şimdi doğum yapacağımız günü konuşuyoruz 😻 Hastane çantası, bebeğin bütün eşyaları hazır. Abisi bile yollarını bekler oldu artık. Bu arada adını Kıvanç düşünüyorduk, eşim sağolsun asla net bir şeye karar veremediği için son anlarda mızmızlanmaya ve isim beğenmemeye başladı😁 Sanırım başka bir isim olacak, Kerem daha ağır basıyor gibi şimdilik. Sen nasılsın, nasıl gidiyor ? İsim seçtiniz mi minik kuzucuğa ? ❤️