metemom_ ilk oğlumu baya bekledim aman olmazsa olmasın yeter artık dedim gastrit olduğu için dahiliyeye randevu aldım onun öncesi kuaföre gittim bi abla vardı fal bakan kahve içtik fal baktı bana hamile olabilir sin felan değil direk hamilesin dedi ihtimal vermediğim için umursamadım dalga geçme benle dedim doktor ilaç va yazdı ilaçları alırken içime kurt düştü teste aldım eve geldim testi yaptım kenarda unuttum gitti bakmadım bile aradan yarım saat 40 dakka geçti baktım silik çizgi şok oldum emin olamadım üstünden vakit geçtiği için ertesi gün tekrar yaptım tekrar çıktı 😅
2.plansızdı hiç hiç ihtimal dahi yoktu korunuyorduk sürekli acıkıyor canım turşu istiyordu iş yerindekiler sen hamilesin deyip duruyorlardı ihtimal olmadığı için yok diyordum iş yerinde pet bile takıyordum ha oldum ha yolucam diye ağrım olduğu için baktım günüm geçmiş normalde çok düzenli dir adetim 2 gün geçti sanıyordum meğer 5 gün geçmiş test yaptım ikiside kıpkırmızı Allah var ilk gördüğümde çok üzülmüştüm korkmuştum testi eşimin kafasına atıp Allah seni kahretmesin beni kandırdın demiştim 🤦♀️ şimdi ödüm kopuyor o günkü tavrım yüzüne oğluma bişey olur diye