Benim öğrenme hikayem çok farklıydı benim için eşimle çok fazla çocuk istiyorduk bir sorun olmamasına rağmen olmuyordu 2 buçuk yılın ardından bir tüp bebek merkeziyle görüştüm aşılama bile yapmadan hemen tüp bebek yaptırmak istedim bir an önce olsun istiyordum randevu ayarladık bende soğan kürüne başladım rahmimi temizleme amaçlı sabahları içtim hergün de incir yedim kayınvalidemler misafirliğe gelmişti hiç kimsenin tedavi olmak istediğimden haberi yoktu annemin bile kaynanama bir an boşluğuma geldi kendimi yanlız hissettiğim için söyledim onun beni teselli etmesini beklerken bana herkesin hamile kaldığını benim çocuğumun olmadığını yüzüme vurmaya başladı o gece çok ağladım ertesi gün eşim ben kayınvalidem tüp bebek merkezine ön görüşme amacıyla gittik doktorum hadi bir ultrason yapalım dedi ve keseyi gördü doktor hayırlı olsun diyince çok büyük şoka girdim hiç inanmadım şimdi iki aylık olduk bile Allah’ım isteyen herkese de bu duyguyu nasip etsin.💕😊