Efnan-77 merhabalar ben yumurtlamadan 8 gün sonrada kan testi yaptırdım . Erken davranmdım rahatsızlandığım için bakılmıştı <5 çıktı . Doktor negatif dedi . Kan tahlili Üzerinden 8 gün geçti adetime 2 gün var . Siz 2 küsürlü bir şeyle öğrenmiştiniz sanırım öyle okudum . Belirtileriniz var mıydı. Benm suan ciddi karın agrım var sanırım adet olacagım..