svgzngn Günler gelip geçiyor fakat oğlum gelmek bilmiyor 🥰 Kontrol dündü nst de sancı falan çikmadı. Perşembe tekrar kontrol var doktor gel dedi. Ya perşembe ya cuma yatış yapılacak. Sabırsızlıkla bekliyorum. Heyecanlıyım ona kavuşacağım için. İnşallah Rabbim bekleyen herkesi bir sancıda kurtarsın sağlıkls kucaklarımıza almayı nasip etsin. İsteyen herkese de sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin 🌸
Beceriklianne svgzngn 40+4 den slm pazartesi nişanım geldi . Yarında inş Dr fitil ile dogum baslatıcak inş ..hem korku hem heyecan bir arada ikinci dogum ne yasıcam az cok biliyorum ondan sanırım gerginim
-28- svgzngn bugün 39.haftaya girdik haftada bi kere adet ağrısı gibi bel ağrısı oluyor geçiyor onun haricinde hiçbir belirti yok 🤷
svgzngn Siyah-Melek Sağlıkla gelsin inşallah 🥰 benim de aynı şekilde ne suyum geldi ne nişan nr de sancı 🤷🏻♀️
svgzngn Musmutluuu Amin inşallah hepimizin de 🙏 Normal doğum olacak aksi bir durum olmadıkça inşallah 🙏 Hayırlısı olsun artık 🥰
Matmazell19 svgzngn benim de 3700 perşembe tekrar gel dedi yatırabilir kilodan normal doğuma sıkıntı olurmu acaba aklımda hep bu dönüyor ☹️
myprincessgirl 39+6 bende bekliyorum sancı çıkıyor nst de düzensiz maalesef 1 cm açılmam vardı en son sancılar oluyor tam evet şimdi geliyor diyorum sonra yine geçiyor şiddetlenmiyor bir yerde civan perçemi otunu kaynatmış suya oturmuş sabaha doğuma gitmiş onu deneyecem 😀
svgzngn myprincessgirl haha 😂😂 bi dene bakalım onu da belki gidersin doğuma 😍 ben neler neler yaptım ama maalesef gelmek istemeyince napsan da gelmiyor 😅 Saldım artık
svgzngn myprincessgirl ahududu çayı içtim, ada çayı içtim, ananas yedim, hurma yedim günde 5-7 adet. Merdiven inip çıktım, uzun yürüyüşler yaptım, aksak adım attım kaldırımlarda fakat gördüğün gibi 40+2deyim 😂 Gelmeyince gelmiyolar 🤷🏻♀️
svgzngn Beceriklianne Allah bir sancı da kurtarsın inşallah. Suni verecekler yani değil mi? Bende ya yarın ya cuma yatış olacak 🥰 İnşallah hepimiz de kavuşuruz sağlıkla bebişlerimize
svgzngn Matmazell19 Yok canım hiçbir sıkıntı olmaz kendini korkutma 4e kadar da normal doğum açısından sorun olmuyor. Benim kardeşim 3.900 dünyaya geldi normal doğumla. Beni de ya yarın ya cuma yatıracak. İnşallah hayırlısı olsun, sağlıkla kucaklarımıza alalım 🥰
Melike03 svgzngn benimde cuma yatisim olucak 40+6 olucak gelmeye niyeti yok suniye devam 3.norml dogumum olucak ve ben asiri korkuyrm suniden
svgzngn Melike03 Maşallah 🥰 En azından neyle karşılsşacağını biliyorsun. Korkutma kendini Allahın izniyle bir sancıyla doğururuz inşallah hepimizde. Benim ilk olacak, korku yok sadece heyecanlıyım kavuşacağım için 🥰
Beceriklianne Melike03 doğurdum Allah’a sükür .ebe suyu patlattı. Suni verdi . 11.30 da suni basladı. 13.48 dogdu oglum. Ve eşim yanındayım hep dogumda cıkardılar sadece