Yadem2024 öyle deme canm ya önceden herşey doğaldı doğumları evde bile rahat yapıyorlardi kesi fln olmadan yani rahat değil ama daha iyiydi hastaneye göre ama malesef şuan herşey hormonlu olmuş hiçbir vitamin ihtiyacımız karşılanmiyor malesef anca ilaçlarla vitamin ihtiyacımız dengede olur ama ben şimdiden gidip ilaçlara da alsmak istemiyorum 5 şubata randevu alcm o zmn giderim herhalde tam 2 aylk olur o zmna kdr 🥰