sellyxm ahhh ahhh ben ne yaşıyorum bir bilsem canım, hala belirsizlik, benim kanım bu seferde katlanmaya başladı bugun doktora gittim, devletteki dediki şu an 640olmjs, rahim duvarin kalın görünüyor biraz (4 gün önce inceydi), tüplerde bir odak bir kanama alanı göremiyorum git 2 gün sonra gel en kötü ihtimal laparoskopiyle tüpünü alırız, özel muayahanedeki doktora indim ondan sonra, oda dediki rahimde 600gibi değerlerde bir cikintida olsa bekleriz birşey göremiyorum dedi dümdüz dedi, sanki sağ tüpte bir oluşum görüyorum yüzde 80dis gebelik gel yarın iğne yapalım dusurelim dedi, bulunduğum ilde iki seçenek var şimdi yakın büyükşehire gitcem yarın eğer muayahanedeki doktorla aynj şeyi soylerse, gelip onda iğneyi olurum dedim, ameliyata gitmesini istemiyorum bu gidişle geç kalicam çok korkuyorum