Ayseglkrlkk Kızlar nişanım geldi yarım saat önce zaten bebek baya aşağıda diyordu doktorum planlı sezeryan olacaktık ama şuan napmalıyım doktoruma söyleyim mi hastaneye mi gidiyim bilemedim henüz sancım felan yok
Deletedmom_85 Ayseglkrlkk Bekleyin bence biraz, en son ne zaman muayene oldunuz bebeğiniz kanala inmiş miydi? hala sezaryen mi olmak istiyorsunuz?
Ayseglkrlkk Deletedmom_85 dün muayene oldum en son ama vajinal muayene olmadım nst de sancıda çıkmamıştı vajinismus öyküm var doğum anında kasılma olmasından korktuğumuz için sezeryan oluyorum doktorumuz riske atmayalım dedi
Ayseglkrlkk Deletedmom_85 evet 35.haftada kanala inmişti dün de doktorunuz baya aşağıda gibi sanki bebek demişti korkmayım diye ihtimalli konuştu sanırım farkındaydı doğumun erken olacağının 😂
Ayseglkrlkk Busra221 vajinismus öyküm var canım o yüzden vajinal muayene bile beni kasıyor doktorumuz bunu farketti ve riske atmayalım dedi bundan kaynaklı
Ayseglkrlkk Marlockaybaby mesaj attım cevap vermesini bekliyorum bakalım neler olacak bi heyecanlandım ayyy
minertann Bende sizinle aynıyım 37+2 ve bende dün nstye girdim herhangi sancım çıkmadı benimde dün akşam nişanım geldi sancım yok bekliyorum 🥺
minertann Meleksima benim doktorum dönüş yapmıyor keşke yapsa bende bilemiyorum napacağımı 1-2 saate en kötü bir hastaneye giderim içim rahatlasın en azından
Ayseglkrlkk minertann bende bi duş felan alacağım biraz daha bekler öyle giderim olmadı bacaklarım ağrıyor sadece çünkü panikte olmak istemiyorum ama zamanı geçerde normal doğururum diye aklım çıkıyor 😂
Ayseglkrlkk minertann evet bende bekliyorum bakalım ama ağrım sancım yok şuan hala 🫣 sizde durum ne ?