Nihallk merhabalar
Sadece kendi deneyimimi yazmak istedim
Ben ikili test yaptırmamıştım.
Detaylı ultrasona girince doktor hersey normal Sadece kalpte parlaklık var denildi
Ama doktorun üslubu cok kötüydü hiç bir şey açıklamadı engelli olabilir sıvı aldırın dedi
Benim için çok kötü geçen bir gün oldu ağlamaktan perişan düşmüştüm.
Zaten bende sürekli araştırıyordum gebeliğe dair her şeyi. Kalpte parlaklık duyar duymaz içimden down sendromu mu acaba diye geçti doktor da çok kaba üslup takındı
Her neyse oradan çıkıp özel bir doktora gittik o da aynısını gördü. Ama o an en yakın hastane diye o doktora gitmiştik meğer kimse memnun değilmiş o doktordan.
Sonra rutin muayene de doktorum önemsemedi hiç parlaklık hep olabilen bir durum dedi.
Ben nedense hiç fetal dna veya amniyosentezi istemedim( tamamen içsel bi durum yani bilimsel sebeplerden değil hislerime dayanarak )
Dogana kadar geçmedi hep parlaklık vardı doğum sabahi muayenesinde bile vardı düşünün
İnatla yüzünü de göstermedi bebeğim belki sendromik ise görüntüden belli olur diye düşünüyordum
Doğuma gideceğim gece dahi bunu düşündüm her an sağlıklı mi diye
Doğumda bebeğimi gösterdikleri an uçtu gitti tüm o endişelerim
Şimdi elhamdülillah sağlıklı boncuk gözleri ile bana bakan evladım var🧿🧿🧿 parlaklık da uçup gitmiş yoktur 🧿🧿🧿
Sizin için de umarım süreç cok güzel sağlıklı geçer.