Blok maalesef karpal tünel de yapacak hic hisey yok 2 aya yakındır çekiyorum ilk sağ elde vardı artık ikisinde de var geceleri ağrıyla ateş gibi yanmayla uyanıyorum eğer elimi çok yorduysam şişme oluyor ellerimi çok fazla kullanıp ince iş vs yapamıyorum bazen ellerimle tuttuğum şeyler elimden düşüyor bütün gün ful uyuşuk parmaklarim ve gebelik ilerledikçe doğum yaklaştıkça ödem de oldukça daha da kötü bi hal alıyor