Blok bir arkadaş daha post açmıştı canım sabah . Ben 1 yıl önce agır işte çalışmaktan iki elimden de karpal tünelden ameliyat oldum toplam 12 dikiş atıldı ameliyattan sonra çabuk toparlandım ama gebeliğimi öğrendiğimden beri parmaklarım bileklerim avuç içlerim uyuşuyor daha önce geçmişti amelıyatla birlikte doktor vitamin takviyesi veriyor doktoruna belirt canım doğumdan sonra geçer diyorlar inşaAllah geçer