Buby Gebelik şekerim varmış endokrine yönlendirildim 1 aydır ölçüm yapıyorum açlık 90 93 arası tokluk ise bazen 100 bazen 125 bazen 130 oluyo ama yediklerime dikkat edemiyorum diyet listem ketojenik ve beni çok zorluyo ben ise bütün gün yemek yemek istiyorum değerler yüksek olmadıgı için insüline başlanmadı diyetle devam dediler ama ben diyet yapamıyorum bi yandanda çok korkuyorum değerler normal diye yiyorum normal mi onuda bilmiyorum 😞
Mkatugbas Buby cok sinir bozucu bir durum. Tatli seven biri olarak iskence geliyor yiyememek. 32 haftaligim dayanmaya calisiyorum. Beyaz ekmek yemiyorum bugday ekmegi onda da doymuyorum maalesef. Dayanicaz yapacak bir sey yok 😓
Yasminnnnn Buby malesef dayanmak zorundayız bende de tansiyon var ilkinde gebelik zehirlenmesi oldu şimdi ikinci gebeliğim ama ilk bebeğim kızım yaşamadı şuan sıfır tuz kullanıyorum o kadar zorlanıyorum ki ve birde karaciger enzimleri yüksek çıktı tatli şeylerde yiyemiyorum inan ki o kadar çok zorlanıyorum.ne yiyeceğini bilmiyorum seni çok iyi anlıyorum
Zynp12 Buby gebelikte benim Dr 140 kadar tokluk şekeri normal demişti. Açlık sekeride 90 ve altı normal demişti.3 aylık sekerinize bakildimi o ne kadar çıktı.Benimde gebelik öncesinden beri var ama benim genetik birde insülin kullanıyorum gebelik şekeri risk yaratabiliyor dikkat et yüksek çıkmıyor diye yiyim deme gerçekten çok önemli bı faktor.
Wera Buby bebeğin gelişimi ilerden gidiyormu önemli olan bebeği etkileyip etkilemediği ben 31.haftada öğrendim şekerim olduğunu test yaptırmamıştım bebek çok ilerden gidiyor geç kaldım diyette ilerki haftalarda diyet yapsanda şekerin önüne geçemiosun bebek çoktan irileşmiş oluyor
Mzzz Değerleri bilmiyorum ama gebelik şekeri hafife alınacak bir durum değil canım Allah korusun evladın için dayanacaksin
Buby Mzzz hafife alınmayacak şey olduğunu biliyorum ama listem aşırı zor 4 kaşık haşlanmış mercimek ile doymamı bekliyolar🥲 doğal olarak yapamıyorum
Buby Yasminnnnn yicek hiç birşey bulamıyorum ne yemek yapıcam hergün onu düşünüyorum gerçekten zorlayıcı
2lokummannesiii Buby Öyle dayanamıyorum yiyorum yok. Yemeyeceksin. Çatalın ucuyla tadacaksın canının çektiğini. Daha yeni çıkmış sizde ya gebelik başından beri olsaydı o zaman ne yapacaktınız. Yemeyerek midenizde küçülecek kilo da almayacaksınız. 4 kaşık mercimekte değil tabi sen kendine göre az porsiyon ayarlayıp tüketeceksin.
Buby 2lokummannesiii dayanamıyorum demedim diyet listem aşırı zorlayıcı normaldede çok yiyen bir insan değilim tatlıyla asla aram yoktu ama şuan üstümde baskı oldugu için yemediğim tatlıları canım çekiyo susuz sebze ve mercimek ağırlıklı liste verdiler doğal olarak bunu yapamıyorum yani
ikiminikannesi_ 2lokummannesiii ah ah izler gibi dimj midem küçüldü midem artık istesem de porsiyon bitiremiyorum yeneklerimj ben lendimi asla boyle hayal edemiyordum deli gibi yemeyi zeven asla zayiflayamayan ben hamileyken zayifliyotum ben dahim herk3s şokta evlat sen nelere.kadirsin😅😏
ErnurBc 2lokummannesiii benim 7.haftada ortaya çıktı. 16haftalık olucam ve daha yolumda uzun. Zor gerçekten Allah yardımcımız olsun.
Zynp12 Buby hiç yeme denilmez çok canın çektiğin bı tam yiyeceğine yarım ya yarım yiyecegine çeyrek ye ama dengeleme önemli
skrbsrl Buby ketojenik diyet olduğunu size söylediler mi ? Hamilelikte karbonhidrat ne olursa olsun belirli bir seviyenin altına dusulmemeli. Diyetinizi kim yazdı bilmiyorum ama eğer yorumlarda dediğiniz gibi sadece 4 kaşık mercimek varsa bu fiyasko olur. Lütfen kendinize işin ehli bir diyetisyen bulun 🙏 Ayrıca kan şekeriniz çok güzel demgeleyebildiginiz için sizi tebrik ederim 🙏
Buby skrbsrl pkos hastasıyım önceden gittiğim diyetisyenimle devam ediyim dedim yine ketojenik verdi endokrin drm almam gereken karbonhidratı 2000 ile 2200 yazdı 4 kaşık bulgur eklemiş beninle zorumla tam buğday ekmek 1 dilim ve tambupday makarna oda çok az olcak şekilde ama kaşık ölçüsü hep 3 yada 4
Gezenlady Buby benımde açlık 157 cıktı dr diyet dedi canım asırı yemek ve tatlı istiyo karbonhıdrat tatlı kola şeker hepsı yasak napıcam bilmiyorum üç ayım kaldı diyet listeniz varmı?
Buby Gezenlady diyet listem var ama bu benim ölçülerime göre yazılmış olan kiste bana ağır geliyo size daha ağır gelir😅
Buby Wera 5-6 gün önden gidiyor doktoruma göre bu çok büyük sorun ama başka drlara sorduğumda 2 haftaya kadar normal diyorlar doktorumu değişicek gibiyim
skrbsrl Buby tamam kaşık ölçüsü 3 veya 4 olmak zorunda zaten, ogunlerininuzde ekmek pilav makarna varsa sorun yok. Yanında sizi tok tutacak Ayran, yogurt gibi şeyler de vardır diye düşünüyorum. Yine de doymuyorsaniz lütfen diyetisyeninize bunu bildirin