simaymasalim Medineuyanik 38+4de sezaryen olacağım ben kalp sorunumdan dolayi mecburi sezaryen onun için muayene etmicek doktorum 🤭
alaismom Medineuyanik bugün görüş günüydü gittim yapalım mi dedi yok istemiyorum korkuyorum dedim tamam haftaya dedi yaparız sonraki hafta yaparız istersen sandın gelir öyle yaparız falan dedi bilmiyorum 🤣🤣🤣
sedaa1227 Medineuyanik henüz çatı muayenesi için konuşmadık, bebeğimiz dönmediği için bebeğin şimdilik dönmesini bekliyoruz. Eğer dönmezse sezeryan tarihi verir heralde. Cuma günü kontrolümüz var
Medineuyanik sedaa1227 32.haftada normal doğum pozisyonu almıştı benim bebeğim , benimde cuma günü çatı muayenesi için randevum var o gün normal mi sezeryan mi ona karar verecek bakalım , çok heyecan yaptım 🤭
sedaa1227 Medineuyanik Bende yaklaştıkça çok heyecan yapıyorum, sezeryandan korkuyorum biraz açıkçası. Sezeryan olsa bile 39dan önce almak istemem dedi doktorum
Naime662 alaismom 37+3 ve perşembe doğuma gideceğim 2 gün kaldı korku heyecan uykusuzluk herşey var dua edin Allahım hepimizi sağ selamet kurtarsın bebeğimiz le evimize gelelim