seizetheday canimm heyecanını öyle çok anlıyorum ki bende oyleyimn🥹🥹🥹Bizimde doktor kontrolümuz cuma günü inşallah normal doğum diyor doktorumuz fakat yine ne der bilemiyorum sezeryan derse gittiğimde büyük ihtimalle pazartesine falan gün verir diye düşünüyorum bende çok çok çok heyecanliyim ilk bebegimiz o kadae çok özlemişim ki onu artık çıksın istiyorum 🥹🥹🥹Şimdiden Allah kurtarsın seni de canım sağ salim al kucagina inşallah 🩷🩷