3babynur peri- çok ara verince de zor oluyor üst üste de ilk donemler zor oluyor ama korkmayın kızınız usluysa sizi yormaz bebek de zaten 6 aya kadar beşikte ☺️ zaman çabuk geçiyor bı bakarsınız buyumusler iki kız oynuyorlar ☺️
Nur_11 3babynur Yaaa Maşallah 2 oğlum var doktor kız dedi hala bile emin değilim değişir diye korku vaar🫣🫣
Nur_11 Asli1453 valla benim birde 1.sınıfa giden bir oğlum var o kadar zorki kazara bir prensese hamileyim bugünede elhamdülillah🫣
sakinanneee3 Nur_11 evet çok şükür şu yaşlarında bana yatdımcı oluyorlar annem hamile diye 4 gözle bebek bekliyorlar maşallah çoook iyiler
Nur_11 Busra_27_34_ Canım erkek gibi geldi 9.haftada falan daha iyi tahminde bulunuyorum ama kesesi erkek gibi geldi hayırlısı olsun inşaAllah canım
Nur_11 sakinanneee3 yaa ne güzel benim büyük oğlum anne saçmalama benim zaten kardeşim var diyor küçük oğlum şimdiden kardeşim bak sana bebek aldım diyip karnımı öpüyor🫣
Nur_11 12hafsagunkokkaya96 Yaaa inşaAllah sağ sağlim kucağınıza alır güzel bir doğum anısı hatırlarsınız🫣
ZeyHus33 Nur_11 14 haftalık hamileyim kızım olcak Allah’ım izin verirse oğlum 2 yaşında kızım da 4 yaşında
Busra_27_34_ Nur_11 ay hayırla gelsin 😍 6 haftadan sonra doktor teee 13 haftaya attı sağolsun yarın gidiyoruz inşaallah eğer ogrenirsem yazarım 😍😁
Nur_11 Busra_27_34_ tamam canım inşaAllah bekliyorum haber peki hamileliğin nasıl geciyor diğer hamileliğine göre