Busra_27_34_ Nur_11 Allah bağışlasın ben ikinci bebisime hamileyim bir kızım var henüz cinsiyeti ogrenmedik yarın kontrol var bakalım ❤️🥰
3babynur Nur_11 hamile değilim 3 çocuk annesiyim 2 oglandan sonra bı kızımiz oldu 😄 darısı size olsun
Asli1453 Nur_11 benimde üçüncü 37haftalik olduk üç cocukluhayat nasıl olacak bilmiyorum yaşayıp göreceğiz inşallah
Nur_11 yagmurrrra yaaa ne güzel hep dua ettim 2 oğlum car 2 tanede ikiz kızım olsun diye demek kaderimde yokmuş🫣
Nur_11 3babynur Yaaa Maşallah 2 oğlum var doktor kız dedi hala bile emin değilim değişir diye korku vaar🫣🫣
Nur_11 Asli1453 valla benim birde 1.sınıfa giden bir oğlum var o kadar zorki kazara bir prensese hamileyim bugünede elhamdülillah🫣
Minezra sakinanneee3 maşallah sağlıkla kavuşun darısı başıma olsun inşallah benimde iki kızım var 9 haftalığım 🥹
peri- Benim bir oğlum bir kızım var 3 cü sü yolda oda kız az kaldı 6 haftam kaldı oğlum 10 kızım 2 yaşında aralarında iki yaş olucak bu beni korkutuyor yaş farkı yok diye bakalım nasıl okucak oğlumda çok rahatlığa alışmıştım 8 sene sonra gelmişti çünkü
3babynur peri- çok ara verince de zor oluyor üst üste de ilk donemler zor oluyor ama korkmayın kızınız usluysa sizi yormaz bebek de zaten 6 aya kadar beşikte ☺️ zaman çabuk geçiyor bı bakarsınız buyumusler iki kız oynuyorlar ☺️
Nur_11 12hafsagunkokkaya96 Yaaa inşaAllah sağ sağlim kucağınıza alır güzel bir doğum anısı hatırlarsınız🫣
Elifttk Nur_11 4 buçuk yaşında kızım var 26 hafta ıkızlere hamıleyım bır kız bır erkek rabbım nasıp ederse
Melek1818 Nur_11 ay cnm benimde 2oglum var 16 …14 yaşlarında bunuda erkek dedi demekki nasibimizde yokmuş ama çok istemiştim bı kızım olsun