@Kevserehdhd sizin ciddi bir üslup probleminiz var. Gerçekten içinizdeki olumsuz duyguları nefreti burda gebe insanlara karşı çıkaracağınıza biraz öz eleştiri yapıp başka uğraşlar bulun kendinize. Ne var yani kadın eşiyle bir sınır koymuş kendisine, ki gayet de makul bir sınır 120. Siz bu değeri referans alırsınız almazsınız sizin bileceğiniz iş!!! Buradaki herkes doktorunun dediğini yapıyor zaten. Kimseye karışamazsınız, biraz yerinizi bilin yahu! Konuşurken en az bir kere düşünün.