İlk evlendiğimde çocuk düşünmüyorduk, ilaç kullanıyordum. İlacı bıraktıktan sonra 6 ay sonra hamile kaldım. İlk aylarda çok takıyordum, test yapıyordum hemen, olmayınca üzülüyordum. Ne zaman rahat bırakıp takip etmedim o zaman hamile kaldım. Bu durumlarda stres yapmamak çok önemli. Doktorlar genelde bir yıl süre tanıyın kendinize diyor. Sıkıntı yapmadan akışa bırakmak lazım. Sizde de bir sağlık sorunu bulunmuyor anladığım kadarıyla. İnşaallah gönlünüze göre olur 🙏🏻