dnzmom_ benim gebelik öncesinden beri var sekerim o yüzden insuline başlamıştım.Pirinc, makarna, beyaz ekmek ,patates ,bunlar hep yükseltiyor benim şekerimi buğday ekmeği tüketiyorum
Sabah kahvaltısı - domates, salatalık,yumurta,avakado, yada menemen ,çok olmamak şartıyla arada tost peyniri ile tost yapıyorum
Öğlen - salata içine yeşil mercimek nohut falan koyuyorum ekmek tuketmiyorum o yüzden nohut falan olunca doyuruyor
Akşamda-corba,salata,et yemeği sebzeli de olur sadede demişti Dr
Bira zbu şekilde yediklerini yazdım sizede fikir olsun çok geçmiş olsun dikkat etmeniz gerekir neyin sekerinizi yükselttiğini bulabilirseniz iyi olur.Birde cikabilirseniz günlük 30 dk bile yuruseniz fark ediyor bende hava guzelken cikiyorum yarım saat