Mavidunyamm 40+0 ım. Bebeğimin kalp atışı zayıf o yüzden doğumu baslatacaklar. 4 cm açılma var ama sancım 0 🥺
LamiyaCetinkaya Mavidunyamm Açılmanız şimdiden güzel, inşallah fazla sancı çekmeden pırt diye doğurursunuz❤️
gokcetugumm Mavidunyamm canım 4 cm açıklıkla gittim suni sancıyla 3 saatte doğum oldu inşallah seninde kolayca geçer 🙏
Eses01 Mavidunyamm offf bende suni sancı ile yarın doğum yapacağım çok korkuyorum sağlıkla bi seste gelsinler inş 🙏
H1tce2 Mavidunyamm Rabbim kolaylık versin senide bebeğini de sağ salim şekilde doğumda çıkmayı nasip etsin
umrumdadegil Mavidunyamm seni görünce bende tırstım 🤣🤣 Rabbim kolaylıkla doğurmayı nasip etsin sağlıkla al kucağına evladını 💜
Hatice_70 Mavidunyamm Allah kolaylık versin inşallah canım 😍 sağ salim kucağınıza alirsnz inşallah bebişinizi bizler için de dua et🥹 son haftalarimdaym bende