1cocuklumom Nesaras 35+2 sata göre 3200 kg 2 hafta önden gidiyor dedi doktorumuz ama baskı yapmaz ise sata göre devaö edeceğiz inşallah zaten sezeryan olacak
aysegullerg Mervegngr06 hayır ikinci doğumum Buda sezeryan olacak ben normal sancımı çeksemde açılmam olmuyor maalesef birde bebeklerim iri bebek oluyor
Smy17 cennetb vallahi benimde canım çok tatlıdır ama insana bi güç kuvvet geliyor inanın. Rabbim yardımcınız olsun inşallah bir avazda kurtulun evladınızı sağlıkla kucağınıza alın hiç korkmayın doğumdan pozitif olun yapacağınıza inanın 😊
Nesaras aysuhamza evet 300 gram eksi 300 gram fazla verebiliyorlar . Gelişimleri güzel olsun sağlıkla gelsinler de önemli olan bu 🙏
Nesaras Melek57 artı eksi verebilir hiç kafanıza takmayın önemli olan gelişimi 300 -500 gram farkdan bir şey olmaz 😍
Leocuk19055 Tugcemiss- bence anlaşılıyor karın hem aşağı iniyor bariz belli oluyor ve baskı sancı arası bişey oluyor bana mesela gayet bebeği nerde hissediyorum 🤣